Fukuda Jaszuo hírlvele – Miért van szükség a Fogyasztóvédelmi Ügynökségre
„Hasonló eset történt tíz évvel ezel?tt. Akkor hogyan történhetett meg…?”
Hétf?n találkoztam Dzsósima Hirojuki édesanyjával, akinek a fiát egy meghibásodott bojler okozta; valamint Murata Rjunoszuke édesanyjával, aki egy konnyaku zselé miatt vesztette az életét és meghallgattam a történeteiket.
„Ha a hivatalok és az érintett vállalatok azonnal lépéseket tettek volna az els? balesetek után, akkor a mi gyerekeink életben maradhattak volna” – ez volt a gyászoló szül?k természetes reakciója. „A sebek, amit egy értékes családtagunk elvesztése okozott egész életünkben nem fognak begyógyulni.”
Dzsósima és Murata asszony könnyekben tört ki, amikor ezeket a szavakat mondták nekem. Gyászukkal szembesülve csak arra tudtam gondolni, hogy mindent meg kell tennem, ami a hatalmamban áll, hogy biztosítsam: soha többé nem ismétl?dnek meg ezek a tragédiák.
Fény derült arra, hogy a túlbonyolított adminisztráció áll a hátterében az ilyen baleseteknek: a tisztázatlan problémák, mint például az, hogy egy ügy pontosan melyik minisztériumhoz vagy hivatalhoz tartozik, valamint a tájékoztatás hiánya vezetett oda, hogy ezeket az ügyeket hosszú ideig nem oldották meg.
„Halott fiam emlékéért remélem, hogy a kormányzat létrehoz egy hivatalt, amely valóban a fogyasztók érdekeit veszi figyelembe.”
Nem engedhetjük, hogy az adminisztrációban meglév? problémák miatt megnövekedjen az ilyen esetek száma. A lehetp leghamarabb létrehozok egy új szervezetet, amely a fogyasztókat védelmezi, amely a fogyasztók szempontjait tartja a legfontosabbnak: a Fogyasztóvédelmi Ügynökséget.
A Szecsuán tartományban bekövetkezett hatalmas földrengéseket követ?en az els? külföldi ment?csapat, amely megjelent az érintett területeken a Japán Katasztrófavédelem ment?csapata volt. Ezen a héten orvoscsoportot küldtünk Kínába. A csoport életment? és ápolási feladatokat lát el.
A japán csapatok segítségér?l a kínai média is beszámolt, a kínai emberek pedig számos hálálkodó üzenetet küldtek Japánnak.
Mindkét országnak a legjobbakat kívánom, és szeretném, ha a ment?csapatok a lehet? legtöbb embernek tudnának segíteni.
2008. május 22.
Hétf?n találkoztam Dzsósima Hirojuki édesanyjával, akinek a fiát egy meghibásodott bojler okozta; valamint Murata Rjunoszuke édesanyjával, aki egy konnyaku zselé miatt vesztette az életét és meghallgattam a történeteiket.
„Ha a hivatalok és az érintett vállalatok azonnal lépéseket tettek volna az els? balesetek után, akkor a mi gyerekeink életben maradhattak volna” – ez volt a gyászoló szül?k természetes reakciója. „A sebek, amit egy értékes családtagunk elvesztése okozott egész életünkben nem fognak begyógyulni.”
Dzsósima és Murata asszony könnyekben tört ki, amikor ezeket a szavakat mondták nekem. Gyászukkal szembesülve csak arra tudtam gondolni, hogy mindent meg kell tennem, ami a hatalmamban áll, hogy biztosítsam: soha többé nem ismétl?dnek meg ezek a tragédiák.
Fény derült arra, hogy a túlbonyolított adminisztráció áll a hátterében az ilyen baleseteknek: a tisztázatlan problémák, mint például az, hogy egy ügy pontosan melyik minisztériumhoz vagy hivatalhoz tartozik, valamint a tájékoztatás hiánya vezetett oda, hogy ezeket az ügyeket hosszú ideig nem oldották meg.
„Halott fiam emlékéért remélem, hogy a kormányzat létrehoz egy hivatalt, amely valóban a fogyasztók érdekeit veszi figyelembe.”
Nem engedhetjük, hogy az adminisztrációban meglév? problémák miatt megnövekedjen az ilyen esetek száma. A lehetp leghamarabb létrehozok egy új szervezetet, amely a fogyasztókat védelmezi, amely a fogyasztók szempontjait tartja a legfontosabbnak: a Fogyasztóvédelmi Ügynökséget.
A Szecsuán tartományban bekövetkezett hatalmas földrengéseket követ?en az els? külföldi ment?csapat, amely megjelent az érintett területeken a Japán Katasztrófavédelem ment?csapata volt. Ezen a héten orvoscsoportot küldtünk Kínába. A csoport életment? és ápolási feladatokat lát el.
A japán csapatok segítségér?l a kínai média is beszámolt, a kínai emberek pedig számos hálálkodó üzenetet küldtek Japánnak.
Mindkét országnak a legjobbakat kívánom, és szeretném, ha a ment?csapatok a lehet? legtöbb embernek tudnának segíteni.
2008. május 22.